Et bilde sier mer enn 1000 ord..

2 09 2012

Dagen ble ikke det den kunne vært.. Vinneren kom inn på 9.37.

Jeg endte min sykkeletappe egentlig etter 60km, men syklet videre med et styre som «hang og slang» – fikk det teipet – prøvde å sykle – teipet igjen og igjen – kom gjennom en ny runde av syklingen, men det var rett og slett for farlig å fortsette. «Lykken» var også at jeg fikk punktering på fordekket som følge av at flasken foran stadig skrapte nedi dekket. Juuhuu!

Svømmingen gikk OK og ut på sykkel lå jeg på skjema til rekordløpet i 2010. Det gikk bra unna, til det ikke gikk mer 😦  Formen var bra i dag, men det fikk jeg dessverre ikke vist.

Handlinger

Information

7 responses

3 09 2012
Ole Fredrik Knutsen

Synd! -men en fattig trøst er jo at du gledet alle oss som følger deg med spennende dager i forkant, fosto jo at du hadde noe på G! Dette får bli et punktum for skader og uhell!
Vi venter i spenning på nye KL prestasjoner og veit at dette bare trigger og da kan jo alt skje!
🙂 ole

3 09 2012
Kristin Lie

Jaja.. Her driver vi å fleiper med hva som bringer meg ulykke etc. Arrangøren vil ha med tilbake i allefall 🙂 Syns at Wales ikke er «min» løype, men jeg skal gjøre mitt beste! Arizona i allefall 😀

4 09 2012
Thomas Kleist

Wow sikke en reparation du har lavet på din cyklen . Du har jo virkelig snilde til at lave cykler.
Tak for en hyggelig svømme tur i Fühlinger see

4 09 2012
Kristin Lie

Selv takk 🙂 Vi får komme tilbake å gjøre rent bord neste år!!! Hele gaffelen på sykkelen min må skiftes ut..

4 09 2012
Thomas Kleist

Av det var ikke godt. Jeg var hos lægen idag og er blevet sat på smertestillende i 14 dage.

4 09 2012
Kristin Lie

God bedring! Håper du klarer å sove godt om natten selvom det er smerter..

4 09 2012
Thomas Kleist

jeg skal gøre et forsøg 😉

Legg igjen en kommentar

