Litt usikker på om det var lurt å lese dette..

10 09 2012

http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-west-wales-19529653

Fra artikkelen: » Swimmers on the Pembrokeshire coast have been warned to keep a lookout for the potentially lethal Portuguese man-of-war.»

Akkurat nå føles det IKKE lurt å vite om det..

Jeg er snart klar for ny ironman – i Wales. Sykkelen bør være i tipptopp stand og klar for ny dyst 🙂 Gaffelen er skiftet, og jeg har fått en litt lettere utveksling bak så jeg skal komme opp de inntil 16% bratte stignigene.

I Wales skal jeg bo privat – et så kalt «homestay» – organisert av arrangøren.  For å komme til Wales, har jeg en 4timers kjøretur fra London foran meg.

Forholdene som møter meg er som sagt noe ganske annet enn i Køln. Jeg denne flotte filmen fra konkurransen i fjor.  Sjekk bølger, vindforhold på sykkelen og bakker, juuuhuuuu 😀

Handlinger

Information

6 responses

11 09 2012
Pernilla

Jätte-lycka till!! Ska tänka på dig på lördag! =)=)

11 09 2012
Kristin Lie

Takk!! Det er på søndag.. Håper det går bra 😉

12 09 2012
Pernilla

Jag menade ju söndag, men bra att du sa det så att tankekraften inte går till spillo! 😉

12 09 2012
Kristin Lie

Jepp, det er klart veldig viktig!! 😀

11 09 2012
Espen W

Lykke til med venstrekjøring på smale walisiske veier;-) !!

12 09 2012
Kristin Lie

Takk!!!!!!!!!!!!

Legg igjen en kommentar

