Sykkkel er sjekket inn

15 09 2012

Middag er spist, sekken er pakket og omtrent alt er klart. Nå gjenstår det bare noen timer i senga og en stor (!!) frokost før vi starter i morgen kl 8 norsk tid (kl7 lokal tid).  Akkurat nå regner det ute, og det samme været er meldt frem til rundt lunsj. Det er lite å gjøre med været.  Asfalten er såpass grov her at det er få steder den vil bli glatt pga regnet – trur eg.. Siden det er ganske kaldt (les: + vind/regn) stiller jeg trolig med hansker og vindvest på syklingen.

Jeg har ladet opp med lesing av Chrissie Wellingtons bok: A life without limits, lånt av matmor her – utrolig inspirerende!! 😀

Bildet er tatt før jeg dekket sykkelen min med plast.  Den bør ha det greit i regndressen sin i natt 🙂

Konkurransen kan følges live i morgenForhåndsomtale fra ironman.com med startliste for proff-feltet.

Handlinger

Information

5 responses

15 09 2012
Lars

GoStrong!

15 09 2012
Kristin Lie

Takk 😀

16 09 2012
Adelheid

Mange heietanker er oversendt. Ikke bare til deg, men til sykkelen din også. 🙂

16 09 2012
Kristin Lie

De tankene for sykkelen lykktes ikke helt 😦

17 09 2012
Adelheid

Nei, nei, nei… Var jo ikke DET jeg ville høre. 😦

Legg igjen en kommentar

