Scottsdale i Arizona

9 11 2012

Nå har jeg forflyttet meg – eller blitt forflyttet – fra Florida til Arizona.  Det var en lang reise med flyforsinkelser igjen, Panama City via Atlanta til Phoenix.  Scottsdale er stedet eller dalen Joe Friel og hans kone Joyce bor i.  De har et superflott hus, og jeg har det mye bedre enn på det beste hotellet 😀

I dag har jeg svømt en økt og syklet meg bort i nabolaget.. Beina føles vel ikke helt 100% akkurat, men de har jo 9 dager igjen å bli glade og kvikke på.  I morgen har jeg tenkt å ta ukas første løpetur.  Lett løping kan bare gi positiv effekt på restitusjonen.

I tillegg til trening i dag, var matinnkjøp et stort tema.  De fleste småstedene ligger sånn til at alle må kjøre overalt.  Joe mente at om de hadde bygget villaområdene litt anderledes og forbudt biler på golfbanene (..), ville USAs fedmeproblem vært løst.  Vi bor 2.5 miles fra butikken.   Der kjøpte jeg muligens mitt siste glass med peanøttsmør etter å ha fått høre hvor utrolig skadelig det er for hjertet da vi kom hjem 😛

This slideshow requires JavaScript.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

