Sjekket inn!

17 11 2012

Sykkelen er sjekket inn.. Dagens lille trening er unnagjort.  I morges var første og eneste mulighet å teste den kunstige innsjøen vi skal svømme i under konkurransen i morgen.  Det var mange som fikk seg et kuldesjokk!» Ca 16 grader ble målt, det er kaldt for «luksusutøvere» fra Florida, Arizona og  andre varme steder.. Det føltes kjølig, men ikke avskrekkende for min egen del.  Under første del av syklingen, vil lufttemeraturen være lavere enn den i vannet, så det blir hansker og løse ermer fra start.  Når jeg blir «varm i trøya» etter en liten runde (av totalt tre), putter jeg det i buksa eller kaster det til mitt «homestay» som står som frivillige langs løypa og langer drikke.

Starten er for meg kl 14.50 norsk tid.  Konkurransen kan følges live herStartlisten og litt forhåndsomtale fra xtri.com.  Resten av dagen er det bare å hvile, spise mer og glede seg over det som venter 😀

Handlinger

Information

8 responses

17 11 2012
bjørn braaten

da ser alt flott ut.slapp av utog ikke tenk på konkuransen.kutt i t.hodet dit.allra bje gode ønsker fra bjørn b.

17 11 2012
Kristin Lie

Tusen takk, Bjørn!! 😀

18 11 2012
frank denis

lykke til Kristin!! husk å spar litt krutt til løpingen så du kan gi maks der.
Og gled deg til en velfortjent sesongpause!

19 11 2012
Kristin Lie

Takk 😀 Ble en tung dag.. Kastet opp 3x og en gang da jeg kom hjem. Sesongpause 😀

19 11 2012
Adelheid

Æsj, da. God bedring. Så ut som om du syklet bra denne gangen også, eller hva mener du selv? Nå er det bare å tenke framover og legge et godt grunnlag for neste sesong. 🙂
Enten så går det bra eller så går det over vet du…

19 11 2012
Kristin Lie

Takk 😀 Litt surt, er pigg igjen i dag. Hadde gjort det samme på nytt bortsett fra svømmingen dagen før 😉 Moro å ha såpass bra sykkeltid i forhold til de andre når jeg følte meg helt elendig! Sees snart!!

19 11 2012
Adelheid

Man får ta med seg de gledene man kan. Ja, sees snart. Men nå er det nitrist novembervær i Norge, så jeg ville ikke forhastet meg veldig med å komme meg hjem. 🙂

19 11 2012
Kristin Lie

Haha, men jeg skal bare kul’n inne. Kan være storm for min del 😉 Sol og ca 30 grader ute her..

Legg igjen en kommentar

