Nytt år og nye muligheter!

31 12 2012

Jeg tror, håper og skal jobbe for at 2013 blir det beste året hittil 😀  Gjør det beste ut av hver dag, du får den aldri igjen..

Starten på det nye året skal jeg tilbringe i Florida – Gainsville!pippi  Da det kom et tilbud fra Tone Hjalmarsen og hennes trener Jack Waitz om å bli med på treningsleir med dem, kunne jeg jo ikke si nei.  Vi skal bo i huset til Jack i Gainsville, 2t fra Orlando.  Vi kommer vel hjem nærmere jul – det er lenge til, hehe.

Godt nytt år til store og små!

Handlinger

Information

4 responses

31 12 2012
Guro Eriksen

Riktig godt nytt (trenings)år ønsker jeg deg! Håper det står til forventningene dine 🙂

31 12 2012
Fullfart Lingsom

Godt nytt år. Hils Gainesville!!

31 12 2012
Kristin Lie

Godt nytt år, Kari!! Jeg skal hilse 😀

1 01 2013
Tone

Nyyyyyyyyyyyyyyyt:)

Legg igjen en kommentar

