Februar er her

1 02 2013

løp5Januar forsvant fort! Jeg hadde mesteparten av måneden i Gainsville, FL, med det beste løpeselskapet 🙂  Det ble mange flere kilometer pr uke enn jeg har løpt i min karriere som triathlet, men det gikk greit med noen smarte pålegg fra coachen (les: meg selv) som en løpefri dag pr uke samt et par dager med kun en økt.  OLYMPUS DIGITAL CAMERAMot slutten av oppholdet overrasket jeg meg selv med å løpe fortere enn jeg har gjort på sikkert 10 år..

Sykkeltreningen besto av en intervalløkt på en gammel ergometersykkel i godt selskap (Bill på 80 år).  I tillegg hadde jeg en rolig tur i uka på ca en time på en sykkel enten ute eller inne.  Det blir spennende å se hvordan status på sykkelformen er når jeg kjører en vanlig økt på CompuTraineren en av de nærmeste dagene.

Svømmetreningen ble gjort i et lite soloppvarmet basseng med våtdrakt – OLYMPUS DIGITAL CAMERAbelte og strikk bundet fast i kanten.  Det var rundt 15 grader og økten varte i ca 30min.   Litt soling og 2 kopper kakao senere, var jeg nesten tilbake til normal kroppstemperatur 😉 Time will show hva dette har gjort for svømmingen min på kort sikt.

I går var det starten for kurs med GK.  De skal stille manns- og kvinnesterke i Oslo triathlon til høsten 😀  Dessuten skal vi få med oss mange lag i årets Holmenkollstafett. Mye moro venter!

Kvelden ble avsluttet med foredrag for FUSTRAs PT-elever.  Det var en veldig ivrig gjeng som nok fikk litt lyst til å prøve triatfustrahlon..  Neste PT-kurs med FUSTRA starter 6.mars.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

