Løpetrening/kurs med How2

24 04 2013

mandag starter det kurs i løping med How2 hvor jeg nå er en av flere instruktører.  Kursene går over 3 kvelder a ca 70min.  Detaljer om de ulike kursene samt hvor og når kan finnes på nettsiden til How2.no.  GrIMG_7374unnen til at jeg ble kontaktet for å være med på dette, er mine tidligere innlegg om løping og tilnæring til hvordan og hvorfor vi gjør som vi gjør 🙂

Her er det tilbud til alt fra nybegynnere til mer erfarne løpere.  Jeg håper noen har lyst å komme på mine kurs som går fra Sognsvann i Oslo 😀

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

