Solskinn i Frankfurt

6 07 2013

De første dagene her nede var byen Franfurt og jeg ikke helt samkjørte.. I mine memoarer skal jeg fortelle i detaljer om de første 48 timene, men ikke nå..

Dagen før ironman er det nå nesten bare velstand og strålende sol. I morgen er det meldt opp mot 30 grader så da er det jo fint å komme rett fra en «god norsk sommer» 😉

Utstyret er allerde sjekket inn. Starten går fra en idyllisk sjø 12-15km fra sentrum.  Vi ble busset ut med syklene (!) i dag.   Det deilig vannet holdt ca 21 grader.

Sykkelløypa er 2 runder med 1000m høydestigning.  Den er altså ikke så kupert, men er relativt svingete så det blir ikke samme flyten som i Florida (hvor jeg hadde 4.46 og kanskje 2x10s ute av tempostilling 🙂

Løpingen er fantastisk med ca 5km på hver side av elven og da 4 runder før vi kan løpe oppløpssiden inn i mål – se bildet…  Det blir varmt, veldig varmt, men med drikkestasjoner hver 1.5km er det i allefall muligheter å få nok drikke og is!

Feltet er veldig sterkt.  Det er umulig å antyde noen plassering. Målet er selvfølgelig pers. Det er på tide nå.. Bare jeg får en god sang i hodet så

jeg kan bytte ut dette innslaget 😀

Konkurransen kan følges live her

 

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

