Dagen før dagen i Kalmar :)

16 08 2013

Jeg sitter og gumler kald pizza fra gårsdagens lunsj.. Lite slår min hjemmelagde pizza, selvom den svenske kokken skrøyt hemningsløst av pizzaen han serverte i går 🙂

Dagene flyr.  Det er stor pågang om dagen av utøvere som vil ha hjelp til å få realisert sine triathlondrømmer.  Det er moro! Jeg går inn i jobben med hele sjela mi, så da blir det lite tid til annet..

I morgen er det Kalmar ironman med mange nordmenn på startstreken.  Jeg har selv 3 utøvere, hvorav 2 debutanter 🙂  Vi skal kjempe sammen!  Etter gjennom gang i bil av sykkelløypa i går vil jeg påstå at løypa er moderat og ikke av de raskeste (som Florida).  Det er mange svinger, periodevis dårlig asfalt og den er særdeles vindutsatt.  På infomøtet i går kveld ble det anbefalt ikke å stille med platehjul eller høyprofil foran pga sterk vind.  Vi skal sykle over Ölandsbroen.  De er nok redd for at noen skal blåse til sjøs..

For de som var med i fjor og hevder at løypene er raske: det var fordi de var for korte..  Både svømmingen og syklingen er lengre i år.

Mine ambisjoner var å sette ny pers.  Jeg har ikke gitt opp, men er noe mer skeptisk til at det vil skje i Kalmar pga løyper og vindforhold.  Nye muligheter kommer allerede om 2 uker, men det skal jeg IKKE tenke på nu!

Jeg håper og tror det blir en fantastisk dag.  Det er så mange kjente svenske og norske ute i løypa som jeg aldri har opplevd før 😀  Om noen sitter hjemme og vil følge med sendes det live på ironman.com i morgen.  Starten går kl 0655.  Rapport følger..

Handlinger

Information

One response

17 08 2013
Dagen før dagen i Kalmar | sportsmanden.no

[…] Les mer om “dagen før dagen” på Kristins TRI-blog. […]

Legg igjen en kommentar

