I Vichy for EM ironman

27 08 2013

ETU har i samarbeid med Challenge for første gang i år arrangert EM halvironman (der vi var i Barcelona i mai) og nå til helgen EM ironman innlagt i Challenge Vichy.  Arrangøren opplyste om at det var ca 3t kjøring fra Paris og de skulle stå for overnatting og fullpensjon – hvis jeg kom på pressekonferansen.  Jepp og ja.. Jeg landet på CDG med SAS sportsreiser .  Jeg prøver alltid å velge SAS sport, fordi da kan jeg ta med 2 baggasje a 23 kg gratis og en av kolliene kan være sykkelkoffert 🙂 Fikk hentet leiebilen min og satte på medbrakt GPS som viste 4t og 25min til Vichy :/  Damen i GPS’n geleidet meg flott gjennom alle avkjøringer og kryss og motorveiene hadde fartsgrense på 130.  Det gikk så det suste, men det tok likevel mer enn 4 timer.

Da jeg ankom stedet der jeg skulle hente nøkkel til rommet mitt, fikk jeg utdelt et kart for å finne frem. Noen feilkjøringer senere, kom jeg da inn på et skolenområdet. Opp i 3 etg (jeg lot sykkelkofferten stå igjen ute) og inn på rom 301.  Da jeg åpnet rommet ble jeg både fortvilet, oppgitt og jeg vet ikke hva. Det minnet om en «fengselscelle fra 60-tallet» uten gardiner og toalett, kun en liten seng med en

tynn madrass og en håndvask.

1000 tanker gikk gjennom hodet, og jeg låste rommet igjen.  Dro tilbake til senteret.  Fikk mannet meg opp, pratet med sjefen for arrangementet som tilbø meg et motellrom 4km derfra.  Her er det både toalett og gardin foran vinduet så jeg skal ikke klage 😀  Hun sendte med senere en stor beklagelse da hun selv dro innom for å se på rommet.

I morgen er det felles gjennomgang av sykkelløypa.  Det kan jo bli spennende 😉

Handlinger

Information

4 responses

27 08 2013
Tone

Du er den tøffeste jeg vet om. Fytti. Hadde lagt meg ned i fosterstilling og blitt der…og det allerede på flyplassen!

28 08 2013
Fullfart Lingsom

Lykke til Kristin!! Satser på at alt klaffer for deg denne gangen. Heier på deg hjemmefra 🙂

29 08 2013
Kristin Lie

Tusen takk 😀

6 09 2013
Strabasiøst opphold og 4.plass i EM | sportsmanden.no

[…] Om ankomsten: […]

Legg igjen en kommentar

