Tror det blir konkurransestart om en drøy uke igjen..

4 09 2013

vichy2Det ble tilslutt en 4.plass i EM. Å reise til Frankrike uten å ha en på sidelinjen, kostet nok en plassering.  Det får komme neste gang 🙂 Stevnet var bra organisert.  Men siden jeg bruker litt for lang tid på svømmingen, kommer jeg på hælene hele veien og må ta igjen enormt mange utøvere som har det litt mindre travelt enn meg.. Både løpingen fra vannet og bort til syklene, de første 50km på sykkel og ikke minst i løpeløypa var det trangt.  For å slippe dette – må jeg altså bare svømme raskere – neste år.. 😀

Kroppen føles uforskammet sprek allerede 3 dager etter konkurransen.  Da jeg våknet morgenen etter EM, lå jeg i senga og tenkte: vichy«hvordan i hule skal jeg klare å komme meg opp av senga, pakke sykkelen, gå ned 3 etg, kjøre 4t i bil til Paris..»  Det gikk finfint!  Jeg sover alltid med kompresjonsstrømper natten etter en ironman.  Med jacuzzi (!), pizza og massasje rett etter målgang ble restitusjonen perfekt.

Nå teller jeg på knappene om jeg skal dra til Holland om en drøy uke for å kjøre Challenge Almere 😀

Handlinger

Information

8 responses

4 09 2013
Adelheid

Yolo som kidsa sier. Føler du deg bra, så dra… Det hadde jeg gjort i hvertfall.
Vel overstått og vis dem hva du kan på neste konkurranse. 🙂

4 09 2013
Kristin Lie

Yolo har jeg aldri hørt før 😀 Føler meg vel ikke flyvende akkurat i dag, men mye mindre stiv og støl enn normalt. Jeg drar nok om jeg får fikset overnatting.

4 09 2013
Adelheid

Yolo = You onlu live once… 😉
Se http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yolo

4 09 2013
Kristin Lie

Jepp! Yolo – I like 😀 Husk det du også!!

4 09 2013
Adelheid

Her er det yolo hele tida… 😀

6 09 2013
nicolinekvam

Det blir GØY!!!! 🙂

6 09 2013
Kristin Lie

Jepp!!! Nå ser det ut til at jeg får et homestay i Almere siden alle hotellene er fullbooket..

7 09 2013
Hanne Gro

Oi, det blir gøy! Skulle gjerne vært med!!

Legg igjen en kommentar

