Halleluja-stemning i Haugesund

10 09 2013

TRI-campHaugesundMed 30 spreke damer i alderen 16 – 50+ måtte det jo bli liv 😉  Noen var litt forsiktige første kvelden, ikke alle kjente hverandre.. men etter «løpe barbeint på gresset-seansen» søndag var det stormende jubel hos alle 😀

Det ble en fantastisk helg på alle måter. Jeg ble tatt så godt i mot og bodde på hotell Amanda som hadde matservering nok til å tilfredsstille meg. Da er det bra! Tusen takk til Jorunn og Sigrund som arrangerte helgen for oss!

Vi hadde svømmetrening, løpeteknikk i bøtter og spann, mange perioder med spørsmålsrunder, litt spinning, slyngetrening og noen dynamiske strechingøvelser.  Når en av deres etablerte svømmetrenere, Bjørn O. skriver: «Når hu konne komma me så mye bra på så kort tid i svømmedelen – samt sei at svømming var hennas dårligaste øvelse – då vil eg tro dokker fekk mye utbytte i dei andre øvelsane og. Eg likte den damå »  Blir litt stolt av sånne tilbakemeldinger.. 😀

Her er Sigrund sin mer detajerte rapport fra helgen.

Handlinger

Information

2 responses

10 09 2013
Jorunn

Tusen takk for en flott helg Kristin!
Vi er mange som gjerne vil ha deg tilbake til Haugesund! Du passet veldig godt inn i ‘gjengen’ vår! 🙂
I’ll send you a short update from….. 😉

11 09 2013
Kristin Lie

Haha, jaaaa! Flirerer meg ihjel 😉
Jeg kommer lett tilbake! Det var en utrolig flott gjeng 😀 😀 😀

Legg igjen en kommentar

