Amsterdam og Almere i morgen

11 09 2013

  På lørdag blir det en ny ironman på meg!  Det Triathlon Almere 2006har vært litt frem og tilbake pga fullbookede hoteller.  Takket være supergod hjelp fra tri-venner i Haugesund, har jeg nå fått overnatting.  Å bestille flybillett så sent er ikke særlig lurt – det er dyrt, men jeg får kjøre pBilde 041å og stase på at jeg får inn litt premiepenger 😉

I Almere som er den eldste ironmankonkurransen bortsett fra Hawaii, hadde jeg min debut i 2006.  Ikke visste jeg at den debuten skulle få så store følger for min videre triathlonsatsing 😀  Jeg hadde ikke svømt 3.8km ei heller syklet lenger enn 3t – noe som tilsvarte kanskje halve sykkeldistansen..  Under debutløpet svømte jeg på 1.15 og syklet på 5.17.  Det var så moro, og jeg smilte hele veien!  At jeg passerte halvmaraton på 1.31 gjorde det ikke mindre moro.  Men med et dårlig løpsgrunnlag og en litt hanglete fot (det var jo derfor jeg begynte med triathlon), kom smellen.  Jeg kom i mål like glad som nr 3 totalt og tenkte: «Det er dette jeg vil gjøre!» Tiden ble rundt 10.06.

Det skal bBilde 043li moro å komme tilbake til Almere selvom løypene nå er endret. Nå er konkurransen kommet inn i Challenge familien.  Værmeldingen sier regn i bøtter og spann og ca 14 grader.  Om noen i Haugesund eller andre har flere kontakter setter jeg enormt pris på om dere kan godsnakke med værgudene.. 😀

Handlinger

Information

3 responses

12 09 2013
Kristin Lie tilbake der det startet | sportsmanden.no

[…] Les mer på bloggen hennes. […]

13 09 2013
Vilde Nicoline

Bare du smiler du så kommer sola;) Det regnet da jeg startet i Haugesund og jeg avsluttet i strålende sol… og jeg gjorde jo ikke annet enn det beste jeg kunne med et smil om munnen;) Smil, kos deg og gjør det beste du kan på lørdag!! HEIA HEIA HEIA!!!

13 09 2013
Kristin Lie

🙂 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

