Følger du flokken?

23 10 2013

…. eller tenker du «sjæl»?

Jeg  har hatt noen dager på Mallorca nå for å få inn litt sykkel- og svømmetrening i god varme.  Når jeg har sett på yr.no og været hjemme, skjønner jeg at timingen var særdeles god 😉

SAMSUNGI går ble det full stopp da en stor flokk med sauer krysset veien.  De hadde både gjeter og hund til å lede seg.  Likevel ble det stående igjen en mor med et lite lam lenge etter at alle de andre hadde passert.  Det kom et par biler.  De rikket seg ikke.  Etter at gjeteren var borte med stokken og hunden omtrent dyttet dem, tuslet de over veien.

 

Det ble et bra bilde på oss som flokkdyr..

Jeg tror altfor mange «går i blinde»  etter flokken.  Vi er for redde til å «tenke sjæl».  Hva vil andre tro og mene om det jeg gjør?

Ta ansvar for deg selv og dine! Ikke vær så opptatt av hva andre gjør, tror og mener 😀  Det er ditt liv.  Du er din egen lykkes smed.

Det gjelder å stoppe opp av og til og tenke..

Det neste som skjer i mitt liv, er at jeg skal holde jentesamling i samarbeide med How2 på Beitostølen i helga.  Og videre om 2 uker bærer det til Tempe og Arizona ironman.  Konkurransen går 17.november og blir årets siste for meg.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

