Eneste syklist i Maridalen

2 11 2013

Jeg har nettopp kommet inn fra en liten time sykling rett før solnedgang.  Det var ingen andre syklister å se, men et stort (veldig stort..) antall rulleskiutøvere. Mens det var på varmest tidligere i dag, regner jeg med at flere var ute på sykkel, men mange er i vintermodus.  Sesongpausen er over, planer for neste år er lagt.   Jeg er absolutt ikke der enda..

Forrige helg hadde vi jentesamling på Beito.  Det kom snø natt til lørdag.  I butikkene er det allerede juledesign på flere varer og julemarsipan har vel vært i salg 3-4 uker allerede.

JEG er i sommermodus! Ingen skal få meg i vintermodus før jeg er ferdig med årest siste konkurranse for sesongen – ironman Arizona, Tempe, om 2 uker.  Det er ca 25*C der, men ned mot 10*C om natten.

Akkurat nå pågår ironman Florida.  I fjor kjørte jeg både Florida og Arizona.  Det er 15 dager mellom.  Det gikk relativt greit.  Men siden jeg har hatt såpass mange konkurranser i høst, tenkte jeg det var lurt å klare seg med én av dem i år.  Da bør kvaliteten på denne også bli større 😀  Nå er det da på tide med en ny pers!!!  Mye kan skje under en så lang konkurranse, men jeg jobber i allefall for å gjøre mitt for minimere ting som kan skje…

Handlinger

Information

4 responses

2 11 2013
Silja

I dag var det sykt mange rulleskiister i Sørkedalen – tror aldri jeg har sett så mange på rulleski samtidig…. men ensom på sykkel ville du ikke blitt i Sørkedalen i dag for det kom noen fler som helt tydelig nekter å parkere sykkelen – og det forstå jeg veldig godt! 😉

Lykke til med årets siste konkurranse – tvi tvi!!

2 11 2013
Kristin Lie

En stor eksplosjon i antall på rulleski nå i allefall.. Har sett det hele sommer. Tusen takk for lykkeønskning 😀

2 11 2013
Jorunn

‘All in’ i Arizona!
Please give me a ‘short update’ 🙂
Håper virkelig du får ny pers nå, velfortjent!!!!

3 11 2013
Kristin Lie

Selvfølgelig får du det!!! 😀

Legg igjen en kommentar

