Jeg ler meg fillete..

10 11 2013

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er det med amerikanere og mat?  Egentlig burde jeg vel gråte..

Ta en titt på videoen som visees på siden nedenfor.

The Magic Weight Loss Cure for Every Body Type

http://promo.puregce.com/

Er det rart de er store folk i USA? Kaker, sjokoladedekkede «loffgreier» med «fettrdedusertenullkalorikrem» og gigantiske porsjoner i tillegg til kjøp 2 betal for 1 gjør det ikke akkurat enklere for dem..

Jeg er nå kommet til Arizona og måtte innom en matbutikk.  Ble igjen like sjokkert som da jeg var i slike butikker i jaunar.  Da tok jeg bilder inne i butikken og fikk butikksjefen på nakken, det turde jeg ikke i dag 😉

Om du kjører bil helt frem dit du skal, sitter på rompa hele dagen og ligger i sofaen hele kvelden, er det minimalt med kalorier du faktisk trenger.. Da er det ikke rart om de får i seg litt (eller mye) for mye hver dag, slik at de blir gigastore. Ikke hjelper det vel at det meste av det de spiser, ikke innholder annet enn sukker og en masse tilsetningsstoffer..

Men da er det bare å ta en pille for det ene og det andre, så blir alt så bra – eller? 😦

Handlinger

Information

4 responses

10 11 2013
Trine

Grøss og gru! 😛 Lykke til i Arizona Kristin, kos deg! 🙂

10 11 2013
Kristin Lie

Takk 😀 Det er trist. Å komme seg ut av den grøten de er nede i er enormt vanskelig sånn som butikker og samfunnet er lagt opp her..

11 11 2013
KARINA KAMAZA

Hei Kristin, etter selv å ha bodd i USA i 5år så er jeg helt enig med hvordan denne fedmen skapes med daglig fristelser. En ukultur, uten grenser. `= )

11 11 2013
Kristin Lie

DEt må være vanskelig..

Legg igjen en kommentar

