Hyggelig overraskelse dagen før..

16 11 2013

Sykkelen er sjekket inn. Nå er det bare å tenke glade tanker og glede seg til en passe lang dag i morgen 😀

Starten min går kl 14.50 norsk tid med målgang ikke sååå lenge etter midnatt håper jeg. Konkurransen kan følges live her.

Jeg mottok akkurat en hyggelig e-post fra Dag Oliver, generalsekretær i forbundet, om at jeg var tildelt triathlonforbundets gullmedalje for aktiv idrett.  For fremragende dyktighet i triathlonsporten gjennom flere år 😀

Kristin copy

Håper ingen tror jeg skal gi meg! Det skal jeg nemlig ikke, hehe 😉

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

