Playitas og trenersamarbeide

14 01 2014

IMG_0931Jeg har vært en uke på Playitas nå – og har en uke igjen.  Det har vært godt å komme i gang med trening etter en særdeles hanglete oppstart i desember :/  Løpet av de siste 20 (!) årene har jeg ikke vært syk.  I desember fikk jeg 2 omganger etter sesongpausen. Da er det vel 20 år til neste gang 😀

Første uke har vært benyttet godt for å legge et grunnlag.  «All time low» på form nå håper jeg å resultere i «all time high» til sommeren!  Morten fra Royal, Per og Morten fra Asker TRI og Tone og Marthe fra Vidar med Jack som «langer» har vært et supert selskap både under måltider og på trening.

Gustav Iden med laktattest av Johan under 4x2km

Gustav Iden får testet laktat av Johan under 4x2km p 90s

Fra i morgen begynner jeg på et treningsopplegg styrt av Johan Hellstrøm som også er svensk forbundskaptein.  Det håper jeg blir et konstruktivt og blomstrende samarbeide 😀 Sverige har hatt samling både for OL-spirer og langdistansetriathleter her de siste 2 ukene.  Her var  Norge også godt representert.  I april blir jeg IMG_7334ordentlig innlemmet i gjengen selvom enkelte da håpet at jeg også ville skifte statsborgerskap..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Handlinger

Information

6 responses

15 01 2014
eikelund

Weeee! så spennende da!! 🙂 godt at du er på beina igjen!

15 01 2014
Kristin Lie

Takk! Ja, det blir nok mye moro fremover 😀

15 01 2014
Eva

Skjønner du har det fint der nede, men noen svenske blir du vel neppe……

15 01 2014
Kristin Lie

Ikke ta den bråkjekke tonen der! Vips er det gjort 😀 Har nemlig hørt at jeg kler gult og blått. Dessuten har svenskene eget langdistansetriathlonlag de satser på 😉

17 01 2014
Eva

Typisk deg å bare tenke på utseende. Tror det er på tide at du kommer hjem. 😊

16 01 2014
Kristin Lie blir "svensk" | sportsmanden

[…] Les mer i bloggreportasjen Playitas og trenersamarbeide […]

Legg igjen en kommentar

