Perfekte snøforhold – for løping!

31 01 2014

IMG_1961Endelig har vi fått nok snø i Oslo-området til å kunne gå i trikkeskinner.  I dag skal jeg teste skøyteskiene for første gang denne sesongen. Men hva med løping?IMG_1866  Å løpe alle øktene inne på mølle er både fysisk og psykisk hardt: dårlig luft, varmt (!), ensformig og gir lite variasjon i steget om du ikke er flink å leke både hastighet og stigningsprosent.

I går løp jeg rett ut på jordet i Maridalen, inn på blåmerket sti i Korsvollskogen og videre inn til Sognsvann. Det var fantastisk og gir en helt unik naturopplevelse!  Da jeg kom inn på preparerte skispor, var moroa over..  Et tidligere innlegg om vinterløping her

vinter

Handlinger

Information

2 responses

31 01 2014
Ute på nye eventyr | sportsmanden

[…] Kristin Lie har også nylig vært på treningsleir på de sydlige breddegrader, for øvrig sammen med Marthe og Tone Hjalmarsen i Team Waitz, men nå finner hun motivasjon i hjemlige og vinterlige omgivelser. […]

3 02 2014
Forrige ukes happenings! | Tri-Trine

[…] av blogginnlegget til Kristin Lie her om dagen, tok jeg på meg piggsko og gamasjer og testa ut å løpe i snøen.. eller… høye […]

Legg igjen en kommentar

