Uke 1 er allerede overstått!

15 04 2014

Første uken her nede på Playitas/Fuerteventura er allerde over.  Mange nye kontakter er knyttet 🙂  Svenskene hadde sin siste uke av forbundssamlingen sin.  Jeg sluttet meg til det gode selskap og storkoste meg! Å kunne få hjelpe ivrige mosjonister på sin vei, er enormt givende.  Når en gjeng på 12-16 innbitte «gubber» i alderen 25-55 år sykler opp i fjellene og jeg spør om vi skal ta en sang, tror de at det har klikket totalt for meg. Men vi får ikke mer moro enn vi lager til selv!  play4

Trening er lek og moro.  Altfor mange gjør det til en tvang og en plikt.  Å synge hjelper dessuten å få opp humøret samt å slappe av.  At pusten til de fleste ikke hadde overskudd nok til å synge mens vi klatret oppover er en annen sak 🙂  De takket meg i allefall på toppen – for sangen og for «peppen»!

 

Løpe- og svømmeteknikk, noen gode diskusjoner om alt fra a til å og god mat i trivelig selskap har vært rammen.  Dessuten håper jeg at jeg har fått være med å inspirere både et par tre norske IM (halv)-debutanter og endel svenske 😉

Oppsummert: Jeg ingenting, men vil og kan.  Litt er så mye bedre enn ingenting!  Enjoy the ride!!

 

Uken har vært en oppvarmingsuke til det som venter nu.  I kveld kommer nemlig det svenske landslaget.  Da blir det andre boller (bullar) 😉

 

 

This slideshow requires JavaScript.

 

playitasjan2014

 

Handlinger

Information

4 responses

16 04 2014
Janne

Tusen takk for mange gode råd og INSPIRASJON:)
GAME ON!

17 04 2014
Kristin Lie

Game on!! Du vet du kan, fokus på DEG selv og det du kan gjøre!! 😀

19 04 2014
Jorunn

«Short update…..» :
Keep moving forward! Gu’ kor lett det meste blir i lag med deg 🙂
Mallorca om 2 uker…..ferier blir aldri som før etter at jeg begynte med triathlon….;-)
Kos deg på leir! Klem fra meg!

19 04 2014
Kristin Lie

Fantastisk Jorunn!!! Gleder meg til rapporten din fra Mallorca 😎
Livet er for kort til ikke å gjøre det beste ut av det 😍 KLmm

Legg igjen en kommentar

