Kontraster

25 05 2014

bilde(2)Aller først må jeg få gratulere kjære Lotte med hennes NM seier i dag i duathlon, utrolig morsomt! Da jeg hørte speaker kommenterte det spennende oppgjøret mellom C.Knutsen og B.C Mustad, ble jeg mer opptatt av dem enn å se hvor jeg selv skulle løpe.. 😀maridalendu

10373979_776074375760289_6266457227446441648_nPå tirsdag i Maridalen viste jeg at formen ikke er så ille.  Det ble tangering av min tidligere beste tid selvom distansen nå var dobbel.  Å knuse gutta som stilte til start var en bra bonus 😉  + 20*C og lettkledde utøvere.

I dag på Greverud gikk det fra 17-12*C i løpet av kort tid og i det kalde regnet klarte jeg aldri å mobilisere.  Både sykkel (teknisk) og kropp rottet seg sammen.  Jeg konkluderer nok en gang med at regn og +12*C er en værtype jeg takler særdeles dårlig.  Skulle jeg startet under samme forhold i morgen, hadde jeg valgt regnjakke eller en tykk sykkeljakke eller å ligge under dyna 🙂  Bildet viser min entusiasme allerede 2km ut i løypa, selvom jeg faktisk forsøkte å si til meg selv at dette er moro (det var før jeg startet på syklingen 😉

Foto: Dag O.

Royal Sport hadde forøvrig 4 av 5 jenter i topp 5 i dag og 5 av 9 i topp 9!

 

 

Handlinger

Information

One response

27 05 2014
Sigrund Drivenes

Tror du må komme og trene mer i Haugesund jeg Kristin, der får du både 10-12 grader, regn og nordavind rett som det er 😉

Legg igjen en kommentar

