Dag 4 med Italiatur

8 08 2014

Svømming igjen kl 8 i dag.  Det var god plass i banene siden flere skal konkurrere i helgen. Daniela som gjorde  olympisk distanse (hvor hun slo Lisa Nordén) dagen før hun vant ironman Sveits… skal kjøre halvironman i helgen.  Hun har fullt fokus på å samle poeng til Hawaiikvalifisering.  Når hun kommer dit, vil hun overraske alle sier Brett 😀

20140808_134856Vi som var tilstede svømte 9x300m p 15s etter TRISuttos vanlige oppvarming: 8×25 + 6×25 + 4×25 + 2×25.  Paddels og pullbouy på alle 300m’erne selvfølgelig 😉

Et par timer senere var det en lang sykkeløkt med klatringer, inntil 4-4.5t på oss langdistanserne.  Siden vi alle bor på forskjellig sted og alle får sin lille oppgave for øktene fra coachen, er de øktene som ikke ledes av Brett vanskeligere å samkjøre.  Jeg fikk beskjed om å kjøre med «the boys» som besto av Ritchy Nicholls – fjoråreste europamaster på halvironman og et par andre av samme kaliber.. Vi fikk20140808_130046 aldri avtalt noe så jeg tok turen alene – opp Berninapasset og inn i Italia (!) over Livignopasset og ned til landsbyen Livigno.

Bakkene er tunge her! Enten er det fordi jeg er for svak i beina.. eller har feil utveksling.. eller så er de bakkene her veldig bratte..  🙂  Det ble mye tilnærmet styrketråkk (veldig lav frekvens) både sittende og stående på turen.  Da jeg kom ned til Livigno så været såpass truende ut at jeg valgte å kjøre opp igjen med en gang.  Dermed ble det en liten bonussving opp mot Albulapasset før jeg kom meg hjem for20140808_142737 dagen.  Med så mye frisk fjelluft sover jeg nok godt i natt også 😀

 

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

