Siste sprell for i år – IM Florida

27 10 2014

På lørdag kjører jeg siste konkurranse for i år, i Panama City Beach, FL. Det er ikke den enkleste plassen å komme til. Heldigvis glemmer jeg mellom hver gang hvor lang reisen er 😉 Paris – Atlanta tar 9t og 20min. Det er veldig veldig lenge å sitte oppreist.. Heldigvis var det mange bra filmer underveis. For 3.gang er jeg her – og har samme overnatting. Palazzo condominiums et flott leilighetskompleks med soveplasser for 6 i de minste leilighetene. Jeg foretrekker å sove godt og unngå lopper og veggdyr, fremfor å spare 2000,- i overnatting. Hotels.com priset en uke her til 16 000,-. Jeg slapp med 920 USD 😀

I morges testet jeg havet.. Det var mindre fokus på svømmetaket og mest fokus på å ikke svømme på maneter! De dunket inn i meg fra alle kanter. Ikke hjalp det at jeg så rokker under meg heller. Ferskvann (i Norge) er best sier i allefall en landkrabbe som meg 😀 I den grad det er ferskvann her (brakkvann/sump), er disse ikke til å svømme i. Her står det skilt om fare for krokodiller og all svømming forbudt..

This slideshow requires JavaScript.

Dagen i dag har vært innedag. Jeg har jobbet med program for utøverne mine. Fordelen med internett og en ganske fleksibel jobb er at jeg kan sitte i en leilighet i Florida å gjøre det samme som jeg hadde gjort hjemme! Fantastisk priviligert er jeg 😀 Ute er det drøyt 25*C og strålende solskinn. Vi ligger akkurat 6t etter i tid. Jeg prøver å holde en mellomting mellom lokal og norsk tid slik at det ikke skal bli ille å stå opp kl 4 – ei heller vanskelig å komme inn i normal rytme når jeg kommer hjem 🙂

Det blir litt småpusling, noen korte økter og kanskje litt shopping (selvom jeg ikke kan fordra det..) de neste dagene. Pro-racebreefingen er på torsdag. Kanskje kommer det en ny oppdatering..

Sånn gikk det forrige gang jeg var her

Handlinger

Information

6 responses

28 10 2014
Lars

GoStrong! Du kan det här – undvik sneda styren och punkteringar så kommer du gå stark! Klemmmmmmm

28 10 2014
Kristin Lie

Takk kjære! Time will show.. Du skulle vært her 😀 KLmm

28 10 2014
Jorunn

NÅ er det vel din tur til å oppleve en kropp som fungerer optimalt, og ikke minst at du unngår leie punkteringer…. Jeg HEIER på deg kjære venn 🙂

28 10 2014
Kristin Lie

Tusen takk snille deg. Mulig det blir svøm uten våtdrakt her, da må du sende litt energi.. 😉 KLmm

29 10 2014
norwayrenate

Usj, jeg hater maneter! Lykke til 🙂

29 10 2014
Kristin Lie

Tusen takk! Maneter, haier, skumle ting som er i havet… :/ Må bare svømme det jeg har på lørdag 😀

Legg igjen en kommentar

