Utstyret holdt! :)

13 06 2015

20150612_155728 Dessverre gjorde ikke kroppen PÅ sykkelen. Jeg hadde det på følelsen etter gårsdagens lille trening.. Til tross for ihverdig tøying, yoga m.m, har jeg ikke kommet meg etter hekseskuddet som kom mandag kveld.  Det er 7 år siden sist jeg fikk hekseskudd så jeg tror ikke det blir en vane 🙂

Oppvarmingen var god, jeg følte meg faktisk ganske optimistisk etter den.  Da vi ble sluset uti vannet kjente jeg at jeg stivnet med en gang. Kom meg gjennom åreste første utendørssvøm (da teller ikke F20150612_155540rognerbadet i 27 C ;)) sånn passe. Når ryggen ikke er på stell blir det dårlig forbindelse mellom bein og armer.

Ut på sykkel gikk det bra i 60min. Da var ryggen veldig stv og trykket i pedalene forsvant vips med 80 watt.  Derfra og inn ble det mye jobbing med hodet og mye tøying på sykkelen.  Dessuten fikk jeg bistått en som hadde fått en punktering og trengte hjelp. Det vet jeg alt om hvordan føles 😉

20150611_1703234 av de 5 utøverne mine som deltok var veldig fornøyde eller super fornøyde.  Vi vet at vi ikke er maskiner og noen ganger timer ikke kroppen rusket sitt like godt. We’ll be back! 😀

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

