Hvis noen lurer..

18 08 2015

20140727_122112…så står det mer enn bra til med meg etter Norseman 😀 Aldri har jeg så raskt følt meg back in business etter en lang distanse som denne gangen.  Det kan jo ha med innsatsen min de siste 2 timene av konkurransen å gjøre + at jeg gikk ned fra fjellet som må regnes som god restitusjon.

Nå leker jeg meg i år som i fjor i St.Moritz med den ypperste eliten ledet av Brett Sutton. Moro var det at han sendte meg gratulasjon etter Norseman, men også tok meg i hånda da jeg kom ned hit og gratulerte meg på nytt 🙂

Dagene er som i fjor, øktene er de samme og stedene vi trener på. Den store forskjellen er at det ikke regner nesten noen 20140803_174734_320140731_162547_1ting pluss at bakkene ikke føles så bratte som i fjor! Jeg har hatt på meg regnjakke et par ganger på sykkelen, men i fjor bøttet det ned det meste av dagen –  i 15 av 17 dager :/

Om noen er interessert i hvordan jeg trener her nede, skrev jeg en detaljert dag for dag rapport de siste 7 dagene i fjor.

Dag 1dag 2dag 3dag 4 – dag 5dag 6dag 7

20140804_100545Siden Daniela Ryf vant Zurich ironman i juli i fjor, er hun blitt en av de største favorittene til å vinne høstens ironman på Hawaii etter å ha ledet inntil de siste kilometerne i fjor.  Hun endte på 2.plass i debuten sin der.  Noe smart gjør de her nede for utøverne som er i teamet vinner konkurranser hver helg. Nå sist var det Mary Beth Ellis som vant ironman i Canada.  Herrevinneren av Haugesund 70.3 i år, Ritchie Nicholls, trenes også av Brett Sutton og flyr rundt her 😀

Jeg har noen dager til her nede før jeg må hjem.  De skal nytes!

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

