En oppdatering :)

15 09 2015

Jeg fikk en liten hump mot slutten av sesongen i år.  Hælen min som har gode og mindre gode dager, gikk ut i streik mot slutten av St.Moritz-oppholdet. Selvom jeg prøvde å gi den det den ville ha, hjalp det ikke. Nå har vi forhandlet frem en løsning som forhåpentligvis gjør oss glade i mange år fremover 😀

Om en uke skal jeg opereres for Haglunds hæl som jeg også har gjort tidligere. Jeg er født med en ekstrem hulfot noe som gjør belastningen på de punktene som er i bakken får veldig stor belastning.

Hælen er spesielt utsatt.  Det er her er det er trøbbel pga bruskdannelse som ganger på slimposer og achilles.

Med 2 uker i gips etterfulgt av 2 uker hvor såret må få gro, bør det så være fullt trøkk i bassenget og på sykkel.  Jeg er i allefall nå i min livs form både på sykkel og i vannet 😀

20150911_171320

Jeg skjønner at sykkelformen er bra når jeg kan perse med dette på beina 🙂 #duathlonpedaler #crocs

Til helgen skal jeg holde TRI-camp for 35 spreke damer i Haugesund. Det blir moro det! Er det noe jeg liker veldig veldig godt er det å spre det glade budskap om trening og ikke minst ufarliggjøre triathlon 🙂  Her er fra forrige gang jeg var i Haugesund på TRI-camp

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

