2 uker uten gips

21 10 2015
20151019_163602

Det har vært veldig mange flotte høstdager nå! Lett sykling med crocs og duathlonpedaler gjør susen for både kropp (foten) og sjel 🙂

Tiden flyr! At det er 4 uker siden jeg nå våknet opp fra full narkose på Volvat er ubegripelig..

De siste 2 ukene har jeg drevet med forsiktig opptrening av foten som ble operert for Haglunds hæl.  Korte økter på sykkel, styrke av føttene, generell bevegelighet og ikke minst svømming og løping i vann gjør jeg.  Det å sitte/ligge i sofaen i 2 uker er ikke særlig bra for helsa.. Jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg ble særlig smidig av det heller.

9 økter i bassenget tok det før jeg følte jeg var ca tilbake på nivået før operasjonen.  Svømming er ferskvare om vi ikke har svømt i yngre alder! Først i går gikk jeg normalt med et fraspark i steget.  Å løpe venter jeg som tidligere nevnt med til januar, fordi jeg har tid til det.  Både kirurgen Rosenlund og min kiropraktor Thomas Lauvsnes skrøyt av at jeg hadde gjort en god postoperativ jobb 🙂  Jeg tar dette mer seriøst enn trening.

1097157130178338699_1923861094

12.november er jeg invitert over til London for Boardmans lansering. Brownlee-gutta og jeg – og noen til da.. 🙂

Det har vært en hektisk periode etter at jeg ble mobil igjen med møtevirksomhet og planlegging av både det ene og det andre for neste år. Fortsett.no har spurt om jeg vil blogge for dem, Apollo vil ha et samarbeide på Playitas og Adrena og Boardman har veldig mye spennende på gang! Jeg gleder meg veldig, men det gjelder å sette pris på dagen i dag også – selvom det regner ute..

20151020_180837

Virkeligheten er bedre enn på foto..

I januar skal jeg løpe i shorts og t-skjorte med 24 glade utøvere. Vi skal til Gran Canaria og Lopesan Baobab for å leke 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

