En uke i varmen

11 11 2015

20151103_074633Etter en uke i varmen, var det veldig deilig å komme hjem. Det har vært ekstremt varmt på Playitas, Fuerteventura den uka jeg var der – unormalt varmt.  Grunnet til at jeg tok turen nå i «offseason-tiden» var å komme i gang med gode treningsrutiner 20151104_115123igjen. Varme er alltid bra for hæler/achilles og den nyoperte foten min.  Det er mulig jeg er for forsiktig med den, men heller det enn motsatt.. På Playitas har jeg syklet overalt og knapt gått mer enn 100 steg pr dag.  Sykkeltreningen foregår fremdeles med duathlonpedaler og crocs 🙂  IMG_2825

Hver morgen før svømmeøkt joinet jeg Wolffram-yoga som er en litt voldsom form for yoga.. Jeg anbefaler lett oppvarming før disse øvelsene 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

