I dag signerte jeg med Boardman Bikes

1 03 2016

norsemansykkel2015I fjor syklet jeg på Boardman. Under de fleste konkurransene brukte jeg deres toppmodell TTE 9.8 og under Norseman en modifisert 9.4 air racer.  At jeg fikk gratulasjonshilsen fra Mr Boardman himself etter seieren i Norseman i fjor, var ekstra hyggelig.  59aGURnN49

Dessuten har jeg fått leke med litt med deres snerte racersykkel.20150623_143024

Matchende farger 🙂 Lekker sykkel!

 

Det var med stor glede jeg takket ja til et mer formalisert samarbeide med Boardman internasjonalt da dette dukket opp. Kontrakten er nå endelig signert av begge parter 🙂

20150623_161206

Et bilde av temposykkelen min på en treningstur over vidda i sommer..

Adrena-5Adrena vil i år som i fjor være den norske importøren av Boardmansykler.  Syklene vil selges bl.a BOA sykler i Bergen og Sport 1 i Storgata, Oslo.

Handlinger

Information

One response

4 05 2016

Legg igjen en kommentar

