God påske med Bønneplassen

23 03 2016

I dag var jeg på en av årets siste skiturer i Lillomarka.  Det er fremdeles muligheter for de som er mest ivrige 🙂  Å kunne gå på ski uten folk i løypene med 3/4 lang tights og sol i ansiktet er bare fantastisk!  Siden jeg ikke er noen supersmører, velger jeg alltid skøyteski på det føret vi har nå.

Midt ute i skogen så jeg et skilt.  Det sto «Bønneplassen».  Jeg tenkte det var noe en eller annen hadde satt opp for at forbipasserende skulle ta en bønn 😀  20160322_145105Egentlig hadde jeg passert, men så ble jeg litt nysgjerrig på hva som sto under.. Heldigvis tok jeg meg tid å lese teksten – til ettertanke og ønske om en god påske!

20160322_145021

20160322_143751

Utrolig deilig å gå på ski i sola uten andre i løypene! Lykkelig hund – lykkelig eier 🙂

Handlinger

Information

One response

9 10 2016
fonolitt

Har nettopp også oppdaget Bønneplassen igår!! Jeg likte også stedet og skrev noe om det på blogg’en min: https://fonolitt.wordpress.com/2016/10/09/bonneplassen/

Legg igjen en kommentar

