Bli med på treningsleir på Mallorca – via instagram

17 10 2016

1476623784451.jpgNå er jeg ankommet Mallorca og Can Picafort. Her skal jeg prøve å riste litt liv i kroppen så den blir klar for årets siste sprell.

Om 4.5 uker er det ironman Arizona. Det er en lang og dyr reise, men jeg har klart det før 😄 Alternativer i Europa er det dessverre ikke 😢

Under oppholdet her tenkte jeg å poste info om dagens hovedøkt på instagram for spesielt interesserte 😄

Det kan vel være noen tips og triks å snappe opp. I allefall noen solfylte bilder som kan motivere der hjemme 😎

@trikristin for de som ikke vet navnet mitt på instagram.

 

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

