DNF i Almere

15 09 2014

Det var langt fra min dag på lørdag.  Jeg følte noe var «gæli» med kroppen de siste dagene og sov helt latterlig lite.

Positivt var det at jeg for første gang i historien hadde en som lå på føttene mine under hele svømmeetappen 😉

Venstre lår og hofte begynte å krangle ganske tidlig. Krampe i låret har jeg aldri fått under sykling før.  180km føltes veldig lange og ekstrem ensomt på lørdag.  Jeg tenkte det må være som å sykle Norseman bare uten følgebil 😉

Etter 14-15km løping kastet jeg inn håndkleet.  Det er lett å være etterpåklok, løpe kun for plassering – men jeg følte det var noe som ikke stemte må stå for den avgjørelsen..

Noen dager lett aktivitet og mye god søvn håper jeg å være back on track ganske så kjapt.

Akkurat nå fikk jeg beskjed om at Barcelona IM venter på meg 5.oktober trolig etterfulgt av Florida 4 uker etterpå 😀


Handlinger

Information

Ett svar

17 09 2014
Blandet drops av bloggerne i utlandet - Sportsmanden

[…] Fra Kristin Lie sin blogg: DNF i Almere […]

Legg igjen en kommentar